Word Gastvrouw/heer

Over Tupperware

Verander levens … een voor een

Al meer dan 75 jaar zet Tupperware zich in om een positieve impact te hebben op de wereld. Via producten, door mensen te helpen hun impact op het milieu te verminderen door het gebruik van herbruikbare, duurzame en gebruiksvriendelijke oplossingen die plastic en voedselverspilling minimaliseren, en via zakelijke kansen, door vrouwen te inspireren om het vertrouwen te kweken dat ze nodig hebben om hun leven te verrijken, hun gezin te voeden en gemeenschappen over de hele wereld te voeden.

Onze principes
Waarom?

We werken elke dag mee aan een betere toekomst.

Onze principes
Hoe?

Door het ontwerpen van innovatieve, functionele en milieuverantwoorde producten.

Onze principes
Wat?

Kwalitatieve producten waar onze klanten en sales force van houden en op vertrouwen.

Onze principes
Onze waarden

We doen wat juist is, we slagen samen, we blijven groeien.

Het begon met een bus verf …

Scheikundige Earl Tupper kreeg een vonk van inspiratie toen hij kort na de Grote Depressie gietvormen maakte in een kunststoffenfabriek. Of het nu de magnetronrevolutie is, die gezinnen met tijdgebrek helpt om gezonde maaltijden sneller en gemakkelijker te bereiden, of het telen van groenten in de ruimte met NASA, alles wat we doen wordt gedreven door de wens om tijd, geld, ruimte, voedsel en energie te helpen besparen.Vandaag de dag blijft Tupperware innoveren voor het welzijn van mensen en onze planeet. Tupperware Brands Corporation is een van ‘s werelds grootste distributeurs van innovatieve, hoogwaardige producten onder meerdere merken. Wij hanteren een op relaties gebaseerde verkoopbenadering met onze klanten via een onafhankelijk verkoopteam van 3 miljoen mensen wereldwijd. Onze merken en productcategorieën omvatten designgerichte bereidings-, opslag- en serviceoplossingen voor de keuken en thuis met het merk Tupperware en schoonheids- en verzorgingsproducten met de merken Avroy Shlain, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics en Nuvo.

Ons verhaal / ons erfgoed

De producten van het merk Tupperware® maakten hun debuut in 1946, aan het begin van een revolutionaire periode in de naoorlogse geschiedenis. De afgelopen 60 jaar hebben de producten van het merk Tupperware de veranderende trends op de voet gevolgd, van de voorstadsbeweging tot de feministische revolutie van de jaren 1960 tot de “cocooning” van de jaren 1990, en hebben ze voortdurend een unieke organisatorische toets toegevoegd aan het leven en de keukens van het land.

Ons doel, visie en waarden

Verander levens … een voor een

De groei van Tupperware Brands wordt aangedreven door ons wereldwijde verkoopteam. Al meer dan 65 jaar zetten wij ons onophoudelijk in om vrouwen en hun gezinnen over de hele wereld voor te lichten, op te voeden en mondiger te maken. Het is onze passie om levens te veranderen en vertrouwen te wekken bij elk van onze 3 miljoen verkoopmedewerkers.

Sluit je nu bij ons aan

Met Tupperware, kun je groeien, het beste uit jezelf halen. Leer vrijuit te spreken in het bijzijn van anderen – in een veilige omgeving en onder gelijkgestemden. Leer beter te verkopen en succesvoller te zijn door training. Het beste deel: Je kunt je succes ook financieel voelen. In plaats van te betalen voor een opleiding, verdien je iets.

Onze Tupperware Distributeurs

Tupperware Distributeurs zijn ons hart. Hier kan je meer te weten komen over de activiteiten van een Consulent, kookevenementen bijwonen of hulp vinden als iets op jouw Tupperware® Party niet aan jouw behoeften voldoet. Als je meer wilt weten over ons bedrijfsmodel of in contact wilt komen met een Distributeur, klik dan op de knop hieronder.

Tupperware Party

Onze producten doen meer: Tupperware biedt oplossingen. Voor bijna elk huishoudelijk probleem is er wel een slimme tip die je het leven makkelijker maakt. Op de Tupperware Party zal de Consulent je niet alleen de actuele aanbiedingen laten zien, maar je ook inspiratie geven.

Duurzaamheid

Onze visie is om de levensduur van onze planeet, onze medeburgers en de gemeenschappen waarin we leven en werken te verlengen door de hoeveelheid geproduceerd voedsel en wegwerpafval aanzienlijk te verminderen.

Ontdek onze collecties in onze herfst-winter catalogus
Meer weten
Betalingswijze
Verzending
Beveiligde aankoop
  • Snelle en veilige levering, gratis vanaf €100.
  • Kopers- en gegevensbescherming
  • Veilige betaling met SSL encryptie