Word Gastvrouw/heer

Hier kun je de veelgestelde vragen vinden ivm de directe verkoop en webshop van Tupperware. Vind je geen antwoord op je vraag? Neem dan contact op met een Consulent in je buurt.

Directe verkoop

Wat is een Tupperware Consulent?

Een Tupperware Consulent is speciaal opgeleid en gekwalificeerd om Tupperware producten te verkopen. Hij/zij kent de producten zeer goed, zal tips, ideeën en recepten met je delen, zal al je vragen met plezier beantwoorden en is er om je te helpen en te adviseren. Klik hier om in contact the komen met een Consulent in je buurt of om een Consulent via naam op te zoeken.

Hoe word ik zelf Tupperware Consulent?

Het is heel eenvoudig. Alle informatie en voordelen van een job als Tupperware Consulent kun je hier vinden. Ontdek alle privileges, beloningen en vrijheid waarvan je kunt genieten. Neem nu vrijblijvend contact met ons op en ontdek de wereld van Tupperware!

Hoe vind ik een Tupperware Consulent in mijn buurt?

Er is vast een Tupperware Consulent in je buurt. Voer hier je postcode in om een te vinden en te contacteren. Ken je al een Tupperware Consulent? Je kunt ze vinden door hier zijn/haar naam in te voeren.

Waarom kan ik mijn Tupperware Consulent niet vinden?

Om verschillende redenen is het mogelijk dat je Tupperware Consulent op dit moment niet op de lijst wordt weergegeven. Je kunt hem/haar natuurlijk altijd bereiken met de contactgegevens die je kent of via sociale media. Indien hij/zij niet beschikbaar is kun je hier altijd een andere Tupperware Consulent contacteren.

Wat is een Tupperware Distributeur?

Een Distributeur is een onafhankelijke zakenpartner die fungeert als een distributiecentrum voor Tupperware-producten en een opleidingscentrum voor Tupperware Consulenten. Er zijn meerdere Distributeurschappen in België verspreid over het hele land. Elke Tupperware Consulent wordt toegewezen aan een specifieke Distributeurschap. Wil je graag een kijkje nemen achter de schermen van Tupperware of een gezellige avond beleven met ons? Neem contact op met een Distributeur in je buurt.

Waarom zou ik een Tuppperware Party organiseren? Ik kan nu ook online winkelen.

Een Tupperware Party is niet alleen een gezellig moment die je met vrienden kunt doorbrengen. Je krijgt er ook een demonstratie van de laatste innovaties van Tupperware via een Tupperware Consulent. Je doet actief mee aan de kookworkshop en ontvangt tips en recepten om je leven gemakkelijker te maken. Het is een soort gratis kookles samen met je vrienden en familie. Op een Tupperware Party krijg je de kans om exclusieve Tupperware producten te kopen aan voordelige prijzen en verrassingen te ontvangen, zonder aankoopverplichting.

Bestelling

Hoe kan ik de status van mijn bestelling achterhalen?

Uiteraard ontvang je van ons een orderbevestiging zodra wij je bestelling hebben ontvangen. Je ontvangt nog een e-mail wanneer je bestelling is verzonden. Als je nog vragen hebt, kun je je profiel raadplegen. Als je geen account hebt aangemaakt, controleer dan je mailbox (en spam), je vindt meer informatie in de orderbevestiging en leveringsmail. Als je deze informatie niet kunt vinden, kun je contact opnemen met onze klantendienst.

Welke zijn de verzendkosten?

De levering is enkel mogelijk in België en de kosten bedragen € 5,90 voor alle bestellingen onder € 100. Voor bestellingen van € 100 of meer is de levering gratis.

Welke betaalmethodes zijn mogelijk?

Je kunt je bestelling betalen met Visa, MasterCard, Payconic, Bancontact, PayPal, American Express en Apple Pay.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Je bestelling zal worden verzonden met DPD. Je kunt de informatie in je verzendbevestiging gebruiken om de leveringsstatus op elk moment te controleren. De levertijd bedraagt max. 7 werkdagen.

Kan ik mijn bestelling naar een afhaalpunt laten sturen?

Dit is momenteel niet mogelijk.

Kan ik mijn bestelling achteraf wijzigen of annuleren?

Om technische redenen kan je bestelling op www.tupperware.be achteraf niet meer worden gewijzigd. Uiteraard heb je het recht om je bestelling binnen de wettelijke herroepingstermijn binnen 14 dagen zonder opgave van redenen te annuleren. Meer informatie over het herroepingsrecht vind je in de algemene voorwaarden.

Wat moet ik doen bij transportschade?

Als je direct bij de levering merkt dat je pakket beschadigd is, neem het dan niet aan. Indien je het toch aanvaard hebt, kun je je bestelling op www.tupperware.be binnen de 14 dagen zonder opgave van reden retourneren of neem contact op met onze klantendienst. Meer informatie hierover vind je in onze algemene voorwaarden.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt het recht om je online bestelling binnen 14 dagen te retourneren zonder een reden te vermelden. De annuleringstermijn is veertien dagen vanaf de dag waarop je of een door jou genoemde derde partij die niet de vervoerder is, de goederen in bezit heeft genomen. -Klik op je account en je bestellingen. Selecteer daar de producten die je wilt retourneren. Belangrijk: Stuur a.j.b. alleen complete producten terug. Om een snelle afhandeling te bevorderen, kan je best een reden opgeven voor de retourzending. Als je als guest hebt besteld, start dan hier het retourproces.
– Je kan eenvoudig je verzendlabel uitprinten of het pakket zelf frankeren. Verdere informatie over retourneren kun je vinden in de algemene voorwaarden.
– Verpak het complete product in de Tupperware-verzenddoos en voeg de ingevulde retourbon bij.
– Breng het pakket binnen zeven dagen naar een postpunt. Vergeet niet de zending te bevestigen.
– Na ontvangst van de retourzending zullen wij je de waarde van de bestelling terugbetalen via de door jou gekozen betaalmethode.
Hou er rekening mee dat alleen artikelen die op de Tupperware webshop zijn gekocht op deze manier kunnen worden geretourneerd. Net als voorheen worden bij Tupperware Parties gekochte producten geretourneerd via je Consulenten.

Wat kost het om een bestelling te retourneren?

Als je je bestelling terugstuurt, ben je volgens onze algemene voorwaarden verantwoordelijk voor de kosten van de terugzending. Indien je gebruik wenst te maken van frankering: gelieve er rekening mee te houden dat wij geen onbetaalde of onvoldoende gefrankeerde zendingen kunnen aanvaarden. Je bent verantwoordelijk voor de terugzending.

Kan ik ook online gebruik maken van de Tupperware garantie?

Garantievragen worden niet online verwerkt. Wil je gebruik maken van de Tupperware garantie, ga dan naar de pagina over onze garantie om na te gaan of het probleem dat je tegenkomt al dan niet onder de garantie valt. Zo ja, neem dan contact op met de Tupperware Consulent bij wie je je product hebt gekocht en neem je bestelformulier of bevestiging bij de hand. Heb je geen Tupperware Consulent of heb je je product online gekocht? Vind er hier een in je buurt.

Aan wie kan ik vragen stellen als ik vragen heb over een product?

Je kunt contact opnemen met een Tupperware Consulent via telefoon of e-mail, hij/zij zal je vragen over onze producten met plezier beantwoorden en je op maat gemaakte tips en recepten kunnen geven. Ken je al een Consulent of wil je er een in je buurt vinden?  Je kan hier contact opnemen en zoeken via naam of postcode.

Waarom kan ik een product niet vinden op www.tupperware.be?

Op www.tupperware.be vind je enkel producten uit de huidige Tupperware catalogus en maandelijkse promoties. Als je het product dat je zoekt niet kunt vinden, is het misschien op dit moment niet beschikbaar of is het exclusief beschikbaar op een Tupperware Party. Neem contact op met je Tupperware Consulent, hij/zij zal je graag informeren.

Mijn account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Met een www.tupperware.be account kun je een nieuw product, een interessant artikel of recept toevoegen aan je verlanglijstje, je leeslijst of je receptenlijst. Je kunt op elk moment een account aanmaken in “Mijn account” in de header of een account aanmaken bij je eerste bestelling.

Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

Ga naar je accountinformatie onder “Mijn account”. Daar vind je een selectievakje “Wachtwoord wijzigen”. Je kunt je wachtwoord wijzigen door dit vakje aan te vinken. Daartoe moet je je huidige wachtwoord invoeren en twee keer het nieuwe invoeren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe krijg ik een nieuwe?

Ga naar je account en klik op “Wachtwoord vergeten” en volg de stappen.

Hoe kan ik mijn account op www.tupperware.be verwijderen?

Dat is spijtig, maar je kan inderdaad je account laten verwijderen. Neem daarvoor contact op met onze klantendienst via e-mail.

Hoe meld ik me aan voor de Tupperware nieuwsbrief?

Het is heel simpel, klik hier! Op de startpagina, maar ook op de andere pagina’s, vind je rechtsonder een invoerveld. Hier hoef je alleen je e-mailadres in te voeren en te bevestigen dat je de informatie over gegevensbescherming hebt gelezen en aanvaard, waarna je een e-mail zult ontvangen ter bevestiging van je e-mailadres. Klik op de link in de e-mail om de nieuwsbrief te ontvangen. Door te klikken op de link “afmelden voor nieuwsbrief” onderaan elke nieuwsbrief, zal je de Tupperware nieuwsbrief niet langer ontvangen. Je zult officieel uitgeschreven worden.

Ik ontvang de nieuwsbrief niet, hoewel ik me er wel op heb aangemeld.

Fijn dat je onze laatste nieuwtjes wilt ontvangen! Controleer je spamfolders en -filters in je browser en e-mail.

Ontdek onze collecties in onze herfst-winter catalogus
Meer weten
Betalingswijze
Verzending
Beveiligde aankoop
  • Snelle en veilige levering, gratis vanaf €100.
  • Kopers- en gegevensbescherming
  • Veilige betaling met SSL encryptie